Information

Vanliga frågor

1Priser för våra kontorsrum

Vänligen kontakta oss för förfrågan angående lediga kontorsrum samt tillhörande prisbild.

2Priser för våra mötes-/konferensrum

Prisbilden för våra mötes- och konferensrum varierar beroende på efterfrågan, således kan priset variera från dag till dag. Office Stureplan är i dagsläget i en uppstartsfas och har ledig kapacitet vilket gör det möjligt för oss att komma upp med ett konkurrenskraftigt erbjudande. Du är varmt välkommen att kontakta oss på telefon eller e-post för att få ett intressant prisförslag/offert för just ditt möte. ”Try us..!”

3Betalning

Betalning görs efter leverans genom faktura med 10 dagar netto.

4Wifi & Internet
Alla våra gäster har fri tillgång till 1 Gbit (väldigt supersnabbt) trådlöst nätverk, lösenord får du tillgånt till i din bokningsbekräftelse.
5Handikappanpassning

Office Stureplan är beläget i en K-märkt fastighet som är i avsaknad av handikappsanpassade entreér, trappor etcetera. Det är vår förhoppning att fastigheten inom en snar framtid blir handikappsanpassad.

6Kök

Mötesgäster och mötesarrangörer på Office Stureplan har tillgång till ett nyinsatt kök om ca 20 kvm.

7Mat & Matservering
Office Stureplan har samarbete med ett anatal restauranger och hotell i området, genom vilka vi kan erbjuda olika lösningar, såsom t.ex. catering av lunch/fika till Office Stureplan med servicepersonal alternativt förbokning av restaurangbord, lunchmenyer etcetera.
8Avbryta bokning
I det fall avbestälning sker senare än fyra veckor före bokat tillfälle ska leverantören ersättas av beställaren med en fixerad procentsats av beställningens värde. Fixerad procentsats är beroende av hur nära mötestillfället som bokning skett och den fixerade procentsatsen ska framgå i leverantöerens bekräftelse av mottagen beställing. I det fall avbeställning görs av del av beställning, ska ersättningen avse den avbeställda delen. Avbeställning ska ske skriftligt. Andra avbokningsregler kan förekomma vid bokning via tredje part.